התקשרו: 08-8682282

אולם אירועים לבר\בת מצווה

ראשי » קטגוריית המאמרים בבלוג של הרמוניה בגן » אולם אירועים לבר\בת מצווה

אולם אירועים לבר\בת מצווה – הרמוניה לגן

לבר\בת מצווה חוגגים זה יום הולדת 13 של בנכם, אירוע שבו הילד שלכם הופך לגבר צעיר, הוא אירוע שצריך לחגוג בגדול. בואו לחגוג באולם לבר\בת מצווה לבנכם במתחם היוקרתי של הרמוניה לגן.

אולם לאירועים לבר בת מצווה
טקס לבר\בת מצווה כבר מזמן אינו עניין של קידוש בבית כנסת בלבד. אנו כהורים יודעים עד כמה מלאכת גידול הילדים מורכבת ולעיתים גם מתישה. לכן, כשיש שמחות אנחנו חייבים לחגוג אותן בגדול, להעצים את החוויות הטובות של המשפחה, להתחבר לרגעים הקסומים ולהיסחף לחגיגה מרגשת רגע אחד לפני שהנער הקטן גדל לנו ופורס כנפיים.

מהו טקס בר\בת מצווה?

על פי היהדות נער יהודי המגיע לגיל שלוש עשרה מקבל על עצמו את עול המצוות. עד גיל שלוש עשרה הילד לא היה חייב במצוות, למעשה היה פטור מהמצוות, ואביו היה צריך לחנכו למצוות, וכל "עבירה" שהבן עשה האב היה לוקח את האחריות. מגיל הבר מצווה או הבת מצווה רק הבן או הבת אחראיים למעשיהם.

גן אירועים לבר/בת מצווה

גם מי שאינו חי אורח חיים דתי, בר או בת המצווה אכן מסמל רגע חשוב בחיים. זהו הרגע שבו ילד יהודי מבין כי הוא כבר "גדול", עליו לנהוג באחריות כמו "גדול" ולהתייחס לעצמו ולמעשיו בכובד ראש. את החוויה הזאת כהורים אנו חייבים להעצים, תחושה של אחריות מקדמת את הילד ומסייעת לו להשקיע בעצמו ובסביבתו מתוך הבנה שהוא אחראי לגורלו. זאת הסיבה מדוע בר\בת מצווה חוגגים בצורה מושקעת ומכובדת. מדוע יש להעצים מאוד את החוויות הללו באירוע גדול ומרגש.

את אולם הבר\בת מצווה שלכם תוכלו לבחור מין שני אולמות בר מצווה העומדים לרשותכם, אולם בסגנון צעיר ומודרני עם אפקטים של תאורת לדים על הקירות, צבעים חיים ודינאמיים, או אולם קלאסי עדין יותר במראהו, בעל סגנון עיצוב נקי ואלגנטי.

אחרי הכל, בר מצווה חוגגים פעם בחיים, חוויה שנצרבת בזיכרון הנעים, בזיכרון הילדות שלנו עד שנזדקן. ישנם אולמות לבת מצווה \בר מצווה בכל מקום אך חשוב לבחור מקומות לבר מצווה שינציחו לנו את האירוע על הצד הטוב ביותר.

אולם אירועים לבר מצווה

חשוב שתגיעו לפגישת היכרות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר עכשיו ונשמח לתאם עבורכם פגישה ביום ושעה הנוחה לכם. לפרטים : 08-8682282

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן