התקשרו: 08-8682282

אולם אירועים באשדוד

חתונה בטבע או אולם? פשוט, הרמוניה בגן!

מתלבטים בין חתונת גם פסטורלית בטבע ובין אירוע באולם יוקרתי?

אולם הרמוניה בגן, הוא הפתרון המושלם עבורכם.

אולם לאירועים באשדוד הרמוניה בגן

הרמוניה בגן, אולם אירועים סמוך לאשדוד, הוא גן גדול ומיוחד, המשתרע על פני 11 דונם של שטח מעוצב. גן האירועים הרמוניה, משלב שטחי גן פתוחים ומרעננים וקומפלקס יוקרתי לאירועים.

הגן עצמו, רחב ידיים, כפרי וירוק ,מוקף במשטחי דשא רעננים ומעוטר בעצים מסוגים שונים ופרחי גינה מיוחדים, המעניקים לגן אווירה קסומה מיוחדת. קומפלקס האירועים, מעוצב באופן אלגנטי ויוקרתי. השילוב בין השניים ייחודי ומעניק תחושה של הרמוניה מושלמת.

צוות הרמוניה בגן אולם באשדוד, משקיע מאמצים רבים בכדי שכל אירוע המתקיים בו יהיה אירוע מיוחד. הצוות ילווה אתכם מהרגע הראשון ויעבוד אתכם על כל הפרטים מהגדולים והחשובים ועד לפרט הקטן ביותר. כך שתגיעו לאירוע רגועים ונינוחים ותזכו לחגוג אירוע מושלם ברמה גבוהה. אירוע שנחגג בהרמוניה, הוא אירוע שלא שוכחים זמן רב. המקום היפה, האוכל, האווירה וההשקעה בפרטים נחרתים בלב והופכים את האירוע לחוויה נדירה.

אולם אירועים באשדוד

בהרמוניה בגן, צוות עיצוב של חברת LEVEL שהופך בכל פעם את האולם למקום חלומי ואחר על פי הטעם והסגנון האישי של בעלי האירוע. צוות LEVEL הוא צוות מיומן ומנוסה, בעל ידע מקצועי נרחב ואפשרויות לוגיסטיות ייחודיות המאפשרות לו לפתח עבור כל אירוע קונספט ייחודי בהתאמה אישית.

הטבח של הרמוניה בגן אולם אירועים באשדוד, בעל ידי זהב, מפיק מהמטבח, שלל טעמים בטעם מדויק ובאופן הכנה קפדני תוך שמירה על רמת גימור גבוהה במיוחד. אם תרצו יוכלו הטעמים להשתלב בקונספט הייחודי שתצרו.

במהלך האירוע, עומד לרשותכם צוות דיילים, מלצרים ואנשי שרות שיעשו הכול כדי שכל האירוע יזרום בצורה חלקה ונעימה ללא תקלות. צוות השירות שלנו באולם אירועים ליד אשדוד מקצועי ומיומן ובעל תודעת שירות גבוהה, המודע לכוחו של חיוך ותשומת לב לפרטים.

אירועים המתקיימים בגן האירועים הרמוניה זוכים לתהודה רבה. כאשר כל פרט מושלם בפני עצמו וכל הפרטים יחד משתלבים בהרמוניה נפלאה היוצרת פשוט שלמות.
אם אתם רוצים לחגוג אירוע באולמות באשדוד או הסביבה, גן האירועים הרמוניה עונה על כל החלומות שלכם ואף יותר מכך. פנו עוד היום לצוות השיווק שלנו ותקבלו מענה לכל חלומותיכם!

גן אירועים באשדוד

לפרטים, קביעת פגישת היכרות וקבלת הצעת מחיר התקשרו: 08-8682282

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן