התקשרו: 08-8682282

אולם אירועים באשקלון

גן אירועים חלומי? הרמוניה בגן, מגשימים חלום!

אולם אירועים באשקלון

חולמים על אירוע מושלם? אירוע שיותיר את האורחים שלכם שמחים ונרגשים? אירוע שיבטא את השמחה וההתרגשות שלכם מהמעמד המיוחד?

הרמוניה בגן, גן אירועים בדרום יוקרתי, שיגשים לכם חלומות.

כאשר מדובר בהרמוניה בגן לא צריך להתלבט ולבחור בין אולמות באשקלון. בהרמוניה בגן יש הכל! גם גן כפרי עם משטחי דשא, עצים ירוקים וצמחיה פורחת וגם קומפלקס אירועים מעוצב בסגנון יוקרתי ואלגנטי או בסגנון צעיר ומודרני.

גן אירועים באשקלון

הרמוניה בגן, הוא אולם אירועים בדרום שיוצר הרמוניה מושלמת. חיבור מושלם בין הפרטים, רעיונות מקוריים המבוצעים באופן מושלם ברמת גימור גבוהה וקפדנית.
בהרמוניה בגן ישנם שלושה אלמנטים שהופכים את האירוע למושלם באמת:

  • עיצוב – הגן מעוצב מתוך מחשבה רבה על הפרטים. כל עץ וכל פרח ממוקמים במדויק, התאורה והריהוט מפוזרים בגן מתוך מחשבה על כל פרט. קומפלקס האירועים גם הוא משדר יוקרה ופאר מעולמות אחרים. ניתנת תשומת לב מרובה כדי שההרמוניה תהיה מושלמת וכל מקום במתחם מעוצב ומתוחזק בקפידה.
  • אוכל את המטבח בהרמוניה מנהל השף עמנואל פרץ. כל המנות היוצאות מהמטבח הן מנות ברמה גבוהה, הן מבחינת הטעם והן מבחינת המראה. כל מנה היוצאת מהמטבח נראית כיצירת אומנות והטעם גן עדן. התפריט מודולרי ותוכלו להתאים לעצמכם את התפריט המתאים ביותר על פי טעמכם והסגנון האישי שלכם.
  • שרות – צוות השירות הוא צוות מיומן ומקצועי, העובר הכשרה קפדנית שמאפשרת לו לנהל את האירוע באופן מושלם. צוות השרות כולל מלצרים, ברמנים, דיילים אנשי תחזוקה וניקיון ומנהלי אירוע שחשוב להם שהאירוע שלכם יהיה מושלם. הם מקפידים על שירות מקצועי ואיכותי יחד עם חיוך ומתן תשומת לב לפרטים.

אירוע בהרמוניה אולם אירועים באשקלון הוא לא סתם אירוע, בהרמוניה מגשימים חלומות. אנחנו גמישים ופתוחים לשמוע את החלומות והפנטזיות שלכם ונשמח לממש כל רעיון שלכם לשם כך, אנחנו פועלים בנוסף בשיתוף פעולה עם חברת העיצוב המובילה LEVEL וגם עם חברות הפקה ואטרקציות לבחירתכם המשדרגות כל אירוע לפי הטעם והסגנון האישי שלכם.
אם אתם מחפשים אולמות אירועים באשקלון או הסביבה , הרמוניה הוא האולם המושלם בשבילכם. כאשר חוגגים אירוע משמח בהרמוניה, מקבלים אירוע מושלם, העונה על כל החלומות והפנטזיות שלכם.

אולם לאירועים באשקלון הרמוניה בגן

לפרטים, קביעת פגישת היכרות וקבלת הצעת מחיר התקשרו: 08-8682282

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן