התקשרו: 08-8682282

חתונת חורף שווה במיוחד

אז למה בעצם חתונת חורף שווה יותר?

זה עתה התארסתם והתחלתם להתלבט בשאלה :מתי לערוך את החתונה? לכל עונה יש את הקסם המיוחד לה. בקיץ חופש וחום ובחורף כיף להתכרבל בשניים ולהתפנק כשקר בחוץ וחם בפנים. אם אתם מאלה שמאוד אוהבים את החורף, אם אתם אוהבים את העובדה שאין סיכוי לשרב או ללחות גבוהה, בהחלט תעדיפו לקיים חתונה בחורף. אך למעשה, לא חייבים להיות חובבים מושבעים של עונה זו בכדי להכיר בלא מעט יתרונות שניתן למצוא בקיום חתונה חורפית:

חתונת חורף הרמוניה בגן

  • זמינות – מכיוון שברירת המחדל של הזוגות היא חתונה במהלך הקיץ – הרי שיהיה זה קל מאד למצוא תאריך פנוי באולם זה או אחר דווקא במהלך החורף. הבחירה תהיה מגוונת ואפשר יהיה להתלבט בנוגע ליום בשבוע.
  • מחיר – המחיר לאירועים במהלך החורף נחשב לנמוך יותר בהשוואת לאירוע קיץ וכך מי שמחפש מחיר ידידותי שיתאים לתקציב שלו יוכל למצוא מועד מתאים בתקופת החורף.
  • מזג האוויר מצוין – כן, בדיוק כך! קראתם נכון…. ישראל היא לא אירופה וחורף בישראל אף פעם לא דרמטי במיוחד (ישראל מתייבשת זוכרים), מה שהופך את היציאה לאירועים בחורף להרבה יותר נעימה וכיפית מאשר יציאה מיוזעת וחמה – בלי לחות, בלי חום מעיק נעים יותר לצאת מהבית. יהיה נחמד מצידכם לדאוג למוזמנים שלכם שבוודאי יגיעו רגועים ונינוחים יותר עובדה שעשויה להעצים את ההנאה ואת החגיגה כולה.
  • צילומים/הכנות ושאר ירקות – או כי חם ומיוזע הופך את הסיפור לקצת פחות מאושר – חתונה היא לא אירוע קצר ולא סטרילי. בעונת החורף ייחסכו מכם: זיעה, דביקות וחוסר נוחות במהלך יום ההכנות, בצילומים, בחופה, ובאירוע עצמו. זכרו : לקור וגשם יש פתרונות זמינים. אבל אם יהיה לכם חם ומיוזע במהלך היום המאושר שלכם, זה הופך את הסיפור לקצת יותר מורכב וקצת פחות מאושר.
  • המוזמנים – לא רק לכם יש הרבה יותר חתונות בקיץ. גם לאורחים שלכם. לכן, כשאתם עושים חתונה בחורף, אתם מגדילים משמעותית את נוכחות המוזמנים ואת כמות המוזמנים שתקבלו באירוע. אם תוסיפו לזה את העובדה שבקיץ הרבה יותר אנשים נוסעים לחו"ל ובחורף פחות. (קיפצו לשורה למעלה ותזכרו ביתרונות החורף הישראלי לעומת זה האירופאי) תקבלו נוסחה שתפעל לטובתכם כשאתם חוגגים בחורף.
  • זכרו כי מעבר לכל החיוכים ,האורחים והאווירה, בסופו של יום אנו חוזרים הביתה אחרי החתונה ומנסים להתחיל בחיים חדשים אנחנו בטוחים שאף אחד לא היה מתנגד לעוד עשרים אלף שקלים מיותרים לירח דבש או קניית רכב חדש לקראת החיים החדשים. וזה בדיוק מה שחתונת חורף עושה.

חתונה בחורף הרמוניה בגן

לסיכום, אמר פעם איש חכם:

"עננים יכולים להופיע בשמיים שלי לא כסימן לסערה, אלא רק כתוספת צבע לשקיעה".

כזה הוא החורף מביא איתו צבעים ורגעים מאושרים ומלאי אהבה!

 

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן