התקשרו: 08-8682282

טיפים מומלצים למאורסים הטריים 

ראשי » קטגוריית המאמרים בבלוג של הרמוניה בגן » טיפים מומלצים למאורסים הטריים 

טבעות האירוסין על אצבעותיכם, אתם שמחים ומאושרים וכולם נרגשים סביבכם.

אך לפני שאתם מתחילים לתכנן, עצרו רגע ונשמו עמוק. כדי לא לאבד את הראש, אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזור לכם לעבור את חודשי האירוסין בצורה החלקה ביותר.

סיבה למסיבה לכבוד המסיבה

מסיבות אירוסין הן דבר ידוע ומוכר. זוגות מאורסים טריים ירצו לחגוג עם הקרובים אליהם את ההצעה עצמה. ירצו לחגוג את ההחלטה לחיות את כל החיים ביחד.

ארגנו מסיבת אירוסין, אינטימית או לא, חגגו את שניכם ואת ההחלטה המשותפת הראשונה שלכם.

גן אירועים בשפלה הרמוניה בגן.jpg

טבעות, עוד טבעות

כן, אמנם טבעות האירוסין שלכן נראות נהדר ונוצצות על אצבעותיכן, זו לא הולכת להיות טבעת הנישואין שלכם.

על כן, עשו לעצמכם את הטובה הזו ולכו ביחד לבחור טבעות נישואין ומדדו אותם כך שלא תתפדחו במעמד החופה כאשר הטבעת לא עולה על האצבע, או נופלת ממנה.

שימו גבולות

נורא קל להתפזר ולרצות את כל האטרקציות המרגשות ואת האולם הכי יפה והשמלה המושלמת והחליפה הנאה ביותר. כדי למנוע מעצמכם אכזבות מיותרות, שבו והחליטו ביחד על תקציב אותו תהיו מוכנים להשקיע על החתונה.

תקציב החתונה צריך לבוא ביחד עם ההחלטה של גודל האולם וכמה מוזמנים יהיו לכם.

יאללה לבחור תאריך

תאריך החתונה היא החלטה מרגשת מאוד עבור הזוג המתחתן. בדרך כלל מחליטים על עונה או חודש ואז מתחילים לחפש אולמות המתאימים לעונה אותה בחרתם.

לאחר שבחרתם את גודל האירוע שלכם, יהיה לכם קל יותר לחפש את האולם. תוכלו לשלול את מה שלא תואם לכם ולקבל רשימה אקטואלית עבורכם ספציפית.

גן אירועים בשפלה

כאב ראש, תנו למישהו אחר להתעסק בזה

ארגון חתונה יכול להיות עסק מאוד מלחיץ. ככל שמתקרב תאריך החתונה העניינים נעשים מתוחים יותר ועלולים להיווצר חיכוכים. חיכוכים שיכולים להימנע אם רק תמצאו את מארגן\ת החתונות הנכון\ה עבורכם.

ארגון חתונה הוא עסק העומד בזכות עצמו ולמעשה אומר לכם 'קחו צעד אחד אחורה, אנחנו שולטים במצב'. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע בזמן.

חשוב שתזכרו, תחילת הדרך בתכנון חתונה יכולה להיראות מפחידה מאוד. כשיש כל כך הרבה דברים לדאוג להם בעבור יום אחד, הלחץ הוא משמעותי ויכול לצאת גם, שלא בכוונה, אחד על השני.

זכרו לנשום עמוק, למדו להתפשר ולהבין. כאשר יש חוסר תקשורת במהלך תכנון החתונה, דברים יכולים להתפקשש ובסופו של דבר מישהו מכם לא יהיה מרוצה.

בדיוק בגלל זה חשוב שתסכמו לפני התכנון מה הוא רעיון החתונה שלכם, מה אתם רוצים או לא רוצים בחתונתכם. דאגו שעמדותיכם יהיו מתואמות והכל יהיה בסדר. אחרי הכל, אהבה כינסה אתכם לרגע הזה.

בין אם אתם רוצים אירוע קטן או גדול, בחוץ או בפנים, אירוע חתונה בגן אירועים בשפלה "הרמוניה בגן" יעמוד בכל הציפיות שלכם. הקומפלקס 'הרמוניה בגן'  נותן לכם מגוון אפשרויות. . עיצוב חדשני ויוקרתי ואף מעניק מבצעי חורף!

לפרטים, קביעת פגישת היכרות וקבלת הצעת מחיר התקשרו: 08-8682282

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן