התקשרו: 08-8682282

היתרונות בבחירת קייטרינג לקראת האירוע הקרוב שלכם

ראשי » קטגוריית המאמרים בבלוג של הרמוניה בגן » היתרונות בבחירת קייטרינג לקראת האירוע הקרוב שלכם

התחלתם לארגן את האירוע שלכם, בחרתם אולם, בחרתם תאריך ואפילו הוצאתם תמונה ברשתות החברתיות המבקשת מחבריכם 'לשמור את התאריך' אותו בחרתם.

אך לאחר שבחרתם אולם, הגיע הרגע להחליט על סוג האוכל וכמה. בעבורכם אספנו מספר יתרונות למה אתם רוצים קייטרינג באירוע שלכם:

חיסכון משמעותי בזמן

אם יצא לכם לבשל בעבר, הרי שאתם יודעים כמה זמן בישול נכון לוקח. כשמדובר באירוע לא מדובר במנה אחת. ישנה מנת הפתיחה, מנה עיקרית, סלטים הנמצאים על השולחן וכמובן הקינוח.

השכרת קייטרינג לאירוע שלכם יוריד מכם את כל הבלאגן של חישוב המנות לפי כמות האורחים, חישוב הבישול לפני תחילת האירוע ומה צריך להכין מבעוד מועד.

אולם אירועים במרכז

סדר גודל האירוע קובע את כמות האוכל

השכרת הקייטרינג צריכה להתבצע לאחר שאתם יודעים כמה מוזמנים יש לכם. מבלי לדעת כמות, לקייטרינג לא תהיה האפשרות לתכנן את עצמו.

קייטרינג מוכן לעבודה הוא קייטרינג שיודע עבור כמה אנשים הוא צריך לבשל. כדי שהכל ילך כשורה ולאף אחד לא יהיה חסר, וודאו כי כל המוזמנים שלכם מגיעים וסגרו את ההזמנה מבעוד מועד בכדי לאפשר לקייטרינג לתכנן עצמו נכונה.

הכל נמצא בפרטים הקטנים

קייטרינג, חוץ ממטעמים, דואג לקישוטי השולחן על פי צבעי המאכלים, דואג לצוות מלצרים לשולחנות ולמעשה דואג לנראות הכוללת של השולחנות.

החל מנרות קטנים מפוזרים ועד לאגרטלים מסוגננים עם פרחים ריחניים בתוכם. כמו באוכל, לקייטרינג חשובה הנראות המדויקת, הפרטים הקטנים. הדברים שאתם לא תראו ברגע התכנון אך יורגשו במהלך האירוע.

מה שתרצו זה מה שיהיה

כשאתם בוחרים קייטרינג, סביר שתלכו לכיוון סוג האוכל שאתם אוהבים. למשל, אם אתם חובבי בשר, תרצו תפריט עשיר בבשר ותבחרו את התוספות סביב הבשר.

כל הכיף בחברות קייטרינג הוא שאפשר לבנות איתם מאפס תפריט מיוחד עבור האירוע שלכם והם יוכלו לעזור ולמנף את המבחר עם הידע הקולינרי שלהם.

הרמוניה בגן אולמות אירועים במרכז

חסל סדר האירוע

נסו לחשוב מה היה קורה אם לא הייתם שוכרים שירותי קייטרינג. מעבר לכאב הראש והתכנון ושעות הבישול הלא נגמרות, חשבו על כל עבודת הניקיון שתאלצו לעשות בסוף האירוע.

אף אחד לא אוהב לעמוד ולנקות אחרי שסיים אירוע, בעיקר אם אתם על הרגליים מהבוקר. גם הניקיון באחריותו של הקייטרינג. כל מה שלכלך הוא גם מנקה ומשאיר אתכם בידיים ריקות (מדאגות) ונקיות.

חברות קייטרינג רבות מנוהלות על ידי טבחים בכירים או שפים ומנוהלות כמו עסק לכל דבר, רק עסק נע. רוב חברות הקייטרינג הן ניידות ויגיעו לכל אזור בו תבחרו את אולם האירועים שלכם.

אם ברצונכם ששף ינהל את הצגת המטבח, את מטבחו של אולם אירועים במרכז 'הרמוניה בגן' מנהל שף והוא עובד בשילוב ידיים עם מעצב האולם בכדי לבנות את התפריט המושלם ביותר לאירוע שלכם.

לפרטים, קביעת פגישת היכרות וקבלת הצעת מחיר התקשרו: 08-8682282

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

טרנדים לחתונות – 2020

עולם הפקות האירועים והחתונות מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל.. ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים, אשר חייבים להמציא את הגלגל

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן