התקשרו: 08-8682282

סיפור החתונה של אור ואורן

ראשי » זוגות מספרים » סיפור החתונה של אור ואורן

קצת אחרי שנישאה לאורן, אור חוזרת אחורה ליום שבו סיפור האהבה שלהם היה בחיתוליו, "התחלנו לצאת בגיל 15, כשהיינו עדיין בחטיבה. "הדייט" הראשון שלנו, היה בעצם הטיול השנתי שלנו", היא נזכרת ומוסיפה, "כששואלים אותי איך זה לצאת עם בן אדם כל-כך הרבה זמן ומגיל כל-כך צעיר, אני עונה שהתמזל מזלי, שכן מצאתי את החצי השני שלי כבר בגיל 15. תמיד ידעתי שהוא בן זוגי לחיים".

אור ואורן הרמוניה בגן

בצורה מקסימה למדי, את רגעי ההתבגרות המשמעותיים שלהם הם עברו ביחד – הם סיימו את התיכון, התגייסו לצבא, התקבלו לאקדמיה, וכשכל סימני הדרך שהם הציבו לעצמם היו מאחוריהם, הם עשו את הצעד הבא ועברו לגור ביחד. בשלב מסוים החליט אורן לשזור את גורלו בגורל בת זוגו, וכשיום השנה השמיני לזוגיות שלהם התקרב, הוא ידע שזוהי ההזדמנות שלו להפתיע אותה ובגדול..
"אני חשבתי שהולכים לחגוג במסעדה כמו שאנחנו רגילים ואוהבים אבל לדותן אח של אור היו תכניות אחרות, הוא ארגן יחד עם המשפחה את הצעת הנישואין בבית של אחותו, כל החברים והמשפחות חיבקו אותנו ושמחו בשמחתנו". האירוע המרגש לא הסתיים ב"כן" שלה, ולמחרת בבוקר הם טסו לחופשת סוף שבוע רומנטית ברומא, "גם זו הייתה הפתעה מוחלטת בשבילי" היא מספרת..

הרמוניה בגן המלצות אור ואורן

 

אור ואורן ידעו בדיוק איזה תאריך הם שמים על הכוונת כתאריך החתונה שלהם – ה-30.5, התאריך בו התחילו את הקשר הזוגי והיום שבו הם התארסו, מה שאומר שהייתה להם שנה שלמה כדי להרים את חתונת החלומות שלהם, "שנה שלמה של הערכות לחתונה – הסתכמה בערב אחד שעלה על כל הציפיות". מתארת אור.

אורן ואור חתונה באולמי הרמוניה בגן

את החתונה הם ערכו במתחם האירועים הרמוניה בגן, שם הנציחו את אהבתם לעיני אורחיהם הנרגשים, "תמיד ידענו שנתחתן ב"הרמוניה בגן", שהוא אולם קסום ומרהיב ביופיו שממש לפני האירוע שלנו עבר שיפוץ מטורף. הצוות שבמקום הם אנשים מסורים ומקסימים שעובדים במקצועיות שאין כמותה, הם מעניקים יחס אישי ודואגים לכל הפרטים הכי הכי קטנים. המנות היו טעימות ומיוחדות בטירוף, והאורחים עדיין מדברים ומספרים שביום האירוע שלנו הם הרגישו שהם במסעדת שף".

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

עוד זוגות שממליצים עלינו

דילוג לתוכן