התקשרו: 08-8682282

סיפור החתונה של אליאן וירין

ראשי » זוגות מספרים » סיפור החתונה של אליאן וירין

אליאן שמעיה וירין כץ הכירו לפני כעשור, כשירין גילה את פרופיל הפייסבוק של אליאן , הוא החליט לשלוח לה הודעה, וכשלא ענתה שלח לה עוד אחת, ועוד אחת, עד שהותשה והשיבה לו בחזרה. ומה תגידו? 8 שנים אחרי הם מצאו את עצמם בשמלת כלה וחליפת חתן – מתחת לרצועות בד לבן שנקראות "חופה". אחרי שהציע לה נישואין בדרך רומנטית ומרגשת, שכללה 100 איש שהצטופפו בחצר ביתם, הם התחילו לתכנן את יום חתונתם והבינו מהר מאוד שיש רק מקום אחד בשבילם – מתחם האירועים "הרמוניה בגן".

אליאן וירין חתונה באולמי הרמוניה בגן
"נהנינו מאוד מהנראות ומהאוכל של "הרמוניה בגן" באירועים הקודמים שבהם היינו, וכשהגענו לפגישה, הבנו עד כמה צוות המקום מקצועי ואמין. השירות היה מדהים ונתנו לנו תחושה שהאירוע שלנו הוא היחיד עבורם. ביום החתונה, הכל התנהל בצורה מאוד מקצועית ומסודרת להפליא", מספרת אליאן וממשיכה, "המקום עוצב בפרטים קלאסיים ומודרניים והנראות הייתה מרהיבה ויוקרתית, והכי חשוב – התפריט היה טעים, עשיר ומעולה. לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל ועל כך שזה האירוע הכי טוב שהם היו בו".

חתונה בהרמוניה בגן אליאן וירין

בלי ספק, ה"היילייט" של החתונה שהפך אותה לאירוע כל כך מיוחד-התרכז על הרחבה, ואם להתמקד – בריקוד הסלואו הראשון של הזוג הטרי שהיה מרגש באופן בלתי רגיל. ירין, שהינו זמר חובב, הציב רף גבוה לכל החתנים שיגיעו אחריו, והקליט שיר לאהובתו, שלצליליו הם רקדו.

הרמוניה בגן זוגות מספרים אליאן וירין

שיתוף:

התקשרו עכשיו

סמל קישוט הרמוניה בגן

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ושלחו ונחזור אליכם בהקדם

סמל קישוט הרמוניה בגן

הגלריות שלנו

עוד זוגות שממליצים עלינו

דילוג לתוכן